magnify
magnify

Open Knowledge for all 

formats

Service Science Masterclass 2013

ยกระดับสู่ Service-ooriented Professional (มืออาชีพในเชิงบริการ ด้วยแนวคิดวิทยาการบริการ (Service Science)  ปรับแนวคิดการพัฒนาการพัฒนาผลิตภัณฑ์และบริการสู่การร่วมสร้างคุณค่าจากผู้ มีส่วนร่วมได้ส่วนเสียตลลอดทั้งเครือข่ายคุณค่า….เพื่อก้าวสู่ Service Master-mind รายละเอียดเพิ่มเติม

รายการอ้างอิง :

Service Science Masterclass 2013. SMEs PLUS. ฉบับ วันที่ 01 มกราคม พ.ศ. 2556 หน้า 7.– ( 53 Views)

 
 Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn
No Comments  comments 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


seven × = 63

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>